Brand
powrót

AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI na podium!

Siostrzany projekt SZLACHETNEJ PACZKI zdobył 3 miejsce w konkursie „Z miłości do radości”! 16 lutego na Gali w Krakowie ks. Jacek WIOSNA Stryczek odebrał czek na 300 tys. złotych, który wspomoże działanie AKADEMII PRZYSZŁOŚCI.

Mentalność wędkarza

AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI to siostrzany projekt SZLACHETNEJ PACZKI, który wspiera rozwój dzieci borykających się z porażkami w szkole. Pomysł na Akademię zrodził się w głowie ks. Jacka WIOSNY Stryczka po kilku pierwszych edycjach Paczki: - Odwiedzając rodziny w potrzebie zauważyliśmy, że szczególnej uwagi wymagają w nich dzieci. Często są przytłoczone sytuacją, w jakiej się znalazły, nierzadko czują się niedowartościowane, co przekłada się na ich problemy w szkole – tłumaczy ks. Stryczek. – Pracując z nimi w AKADEMII PRZYSZŁOŚCI, nie chcemy im dawać ani ryby, ani wędki. Chcemy pomóc im rozwinąć w sobie mentalność wędkarza, aby po prostu radziły sobie w życiu – dodaje.

Najwięcej na Facebooku

Konkurs „Z miłości do radości” trwał od września 2016 roku. W tym czasie można było kupować słodycze Wawel i za pomocą specjalnych kodów na opakowaniach przekazywać punkty wybranej przez siebie organizacji. W tym czasie wzrosła ogólna liczba publikacji dotyczących AKADEMII PRZYSZŁOŚCI. Jak podaje nasz partner, Instytut Monitorowania Mediów, od sierpnia do października 2016 r. liczba publikacji dotyczących Akademii stale rosła, by osiągnąć maksymalny pułap 1500. Najwięcej z nich pojawiło się na Facebooku – aż 66,6%. Następne w kolejności były portale internetowe – 19,8%

Interakcje influencerów

Najwięcej interakcji w sieci wywołały posty zamieszczane przez influencerów współpracujących z AKADEMIĄ PRZYSZŁŚCI. Jak podaje IMM, zdjęcie wrzucone przez youtuberki z kanału „Szparagi” wywołało 8657 interakcji. Wyjaśnienie przez Grzegorza Krychowiaka powodów, dla których szukał imion dla dzieci, spowodowało 7681 interakcji. Z kolei zdjęcie wrzucone przez wieloletnią ambasadorkę AKADEMII PRZYSZŁOŚCI Julię Kamińską spowodowało 4192 interakcje, ale przełożyło się na najwyższy ekwiwalent reklamowy (AVE) w wysokości 91 335 złotych.

Wszystkie informacje dotyczące obecności programów Stowarzyszenia WIOSNA w mediach zbiera dla nas na bieżąco Instytut Monitorowania Mediów. Dzięki temu wiemy, jak skutecznie prowadzić nasze kampanie. IMM, dziękujemy, że jesteście z drużyną SZLACHETNEJ PACZKI!