COCA-COLA DOŁĄCZA DO DRUŻYNY SZLACHETNEJ PACZKI!

To pierwsze takie wydarzenie od początku działania Szlachetnej Paczki! Dołączyła do nas Coca-Cola, która w swojej nowej świątecznej kampanii promuje hasło „Podaruj radość #jakMikołaj”. Tym samym zachęca swoich klientów, by zauważali potrzebujących wokół siebie i dzielili się z nimi. W reklamie telewizyjnej, która emitowana jest też w kinach i na stronach internetowych, można dojrzeć magazyn Szlachetnej Paczki.

COCA-COLA DOŁĄCZA DO DRUŻYNY SZLACHETNEJ PACZKI!

Anna Solarek, Dyrektor ds. Komunikacji i Kontaktów zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services powiedziała: – W ramach tegorocznej świątecznej akcji „Podaruj radość #jakMikołaj” Coca-Cola wspiera Szlachetną Paczkę. Chcemy tym samym zwrócić uwagę na potrzeby innych, zapraszając konsumentów do wspólnego dzielenia się dobrem i poświęcenia swojej uwagi drugiej osobie. – Dodała także: – Takie wartości jak rodzina, radość, szczęście oraz bycie razem od zawsze wpisane są w DNA Coca-Coli. Wierzymy, że przy zaangażowaniu naszych konsumentów wielu podopiecznych Szlachetnej Paczki realnie doświadczy znaczenia tych słów w tym wyjątkowym okresie przedświątecznym.

Jak pomóc?

Pomoc z Coca-Colą jest prosta. Pod nakrętkami 0,5 litrowych butelek Coca-Cola Original Taste i Coca-Cola Zero Cukru w świątecznej edycji znajdują się specjalne kody. Wystarczy wejść na stronę szlachetnapaczka.woah.com i wpisać je. Natychmiast aktywuje się wsparcie finansowe w wysokości 1 zł od kodu.

Na tym nie koniec. Każdy, kto w ten sposób wesprze Szlachetną Paczkę będzie miał szansę na spotkanie prawdziwego Świętego Mikołaja. Każdy kod to bowiem punkty, które można zbierać na koncie, by wygrać główną nagrodę, czyli 4-osobowy wyjazd do Laponii na spotkanie z Mikołajem.

Oprócz tego wygrać będzie można nagrody specjalne, które przygotowali znani polscy influencerzy: Maffashion, Blowek, Rezi, Martin Stankiewicz, Abstrachuje oraz gwiazdy – wśród nich m.in. Ewa Wachowicz. Wszystkie te osoby już od lat angażują się w działania Szlachetnej Paczki i pomagają nam zmieniać losy potrzebujących na lepsze. To wciąż nie wszystko! Do wygrania są także wielkie świąteczne pluszaki Coca-Coli.

Miniserial TVN

Coca-Cola włączyła się w działania promocyjne Szlachetnej Paczki nie tylko poprzez swój spot reklamowy. Zrealizowała też kilka odcinków miniserialu o darczyńcach Szlachetnej Paczki, który można oglądać na antenie TVN w piątki o godz. 20 i w mediach partnerskich Szlachetnej Paczki.

– Bardzo się cieszę, że pracujemy w tym roku wspólnie z marką o takim zasięgu – mówi Joanna Sadzik, prezes Stowarzyszenia WIOSNA, które organizuje Paczkę. – To daje nam nowe, ogromne możliwości, dzięki którym możemy jeszcze efektywniej projektować naszą pomoc, lepiej się do niej przygotować. Wierzę, że również za sprawą współpracy Paczki z marką Coca-Cola tegoroczne święta naprawdę będą piękne. Dla wszystkich.

Szlachetna Paczka działa od 2001 roku i jest unikalnym projektem w skali świata, którego celem jest dostarczenie mądrej pomocy. Od tego czasu połączyliśmy w Paczce 4 miliony ludzi, natomiast pomoc dotarła już do 150 tys. potrzebujących rodzin. Jej całkowity koszt przekroczył 250 mln zł. Wspólne działania wielu ludzi sprawiły, że Szlachetna Paczka jest jednym z największych projektów społecznych w Polsce. Razem zmieniamy historie. Na dobre!