15 stycznia 2018

PÓŁ MILIONA W 3 MINUTY! SPORT-UP 2018

Prawie 40 firm zgłosiło się do konkursu na najlepszy sportowy start-up roku. To pierwsza taka inicjatywa w tej branży w Polsce. 25 stycznia podczas II Kongresu SZLACHETNEJ PACZKI w Krakowie pięciu finalistów powalczy o nagrody wartości 500 tys. zł. Swoje pomysły na nowatorskie połączenie sportu przedstawią podczas pitchingów, czyli krótkich, 3-minutowych prezentacji, które zadecydują o ich przyszłości.

– Poprzez konkurs Sport-up chcemy wesprzeć innowacyjne pomysły i przyczynić się do rozwoju branży sportowej w Polsce. Siła tkwi w młodych firmach, które ogranicza tylko ich kreatywność. To właśnie tam rodzą się najciekawsze idee – mówi Wojciech Szaniawski, prezes Arskom Group, która wspólnie z marką Runmageddon ufundowała nagrody w konkursie. – Zależy nam, by pomóc najlepszym młodym przedsiębiorcom z impetem wejść na trudny i konkurencyjny rynek sportowy.

Każdy zgłoszony projekt został poddany wnikliwej ocenie specjalistów. W jury konkursu znaleźli się: twórca sukcesu marki Runmageddon, Jaro Bieniecki, lider hub:rum, inkubatora innowacyjności Deutche-Telecom, Jakub Probola, dyrektor kreatywny SZLACHETNEJ PACZKI, Jakub Marczyński, oraz ekspert ds. personal brandningu i marketingu sportowego, Wojciech Szaniawski. Z 37 aspirujących firm jury wybrało pięć:

Każda z nich dostanie 3 minuty, by podczas pitchingu na scenie II Kongresu SZLACHETNEJ PACZKI przekonać jurorów, że to właśnie jej pomysł zasługuje na nagrodę. Na zwycięzcę czekają świadczenia o wartości 300 tys. zł (za II miejsce świadczenia o wartości 150 tys. zł, za III – 50 tys. zł). Wśród nich m.in. szkolenia, przeprowadzenie kampanii marketingowej, publikacje prasowe, obecność na eventach Rumnageddonu i doradztwo biznesowe.

Konkurs będzie też okazją do szerszej dyskusji o podniesieniu jakości usług świadczonych w sektorze sportowym.

KONTAKT DLA MEDIÓW:
Paula Wolecka
[email protected]
tel. 786 130 001

To również Cię zainteresuje: