Kupuj w Biedronce produkty ze świątecznej linii Magnetic
i wspieraj najbardziej potrzebujących ze Szlachetną Paczką
Biedronka po raz kolejny została partnerem głównym Szlachetnej Paczki. Dzięki akcji „Magnetic przyciąga dobro” również w tym roku okazję do pomagania będą mieli sami klienci sklepów. Każdy, kto zdecyduje się na zakup słodyczy Magnetic z logo Szlachetnej Paczki, wspiera najbardziej potrzebujących.
1
Od 8 listopada swoje codzienne zakupy rób w sklepach Biedronka.
2
Na półkach szukaj słodyczy ze świątecznej linii Magnetic oznaczonych logo Szlachetnej Paczki i hasłem „KUPUJĄC WSPIERASZ”.
3
Oznaczone produkty mają moc przyciągania dobra – kupując produkty, wspierasz Szlachetną Paczkę, która każdego roku dociera ze wsparciem do tysięcy najbardziej potrzebujących z całego kraju.
Produkty Magnetic wspierające Szlachetną Paczkę
w najbliższym sklepie
Biedronka
w aplikacji online
dostarczającej produkty Biedronki
Biedronkę ze Szlachetną Paczką łączą wspólne wartości, które przyczyniły się do podjęcia decyzji o współpracy. Jednym z pięciu filarów strategii odpowiedzialności największej sieci handlowej w Polsce jest wspieranie lokalnych społeczności. Dlatego Biedronka po raz kolejny, wspólnie z klientami, wspiera Szlachetną Paczkę, otaczając opieką osoby w trudnej sytuacji życiowej.
Klienci Biedronki od 2020 roku chętnie i licznie angażują się we wsparcie potrzebujących, kupując produkty biorące udział w akcji ze Szlachetną Paczką. W 2023 roku odbywa się już czwarta edycja akcji, w której Biedronka zachęca swoich klientów do pomagania. Kupując oznaczone produkty, wspierasz Szlachetną Paczkę. Przyjdź do najbliższej Biedronki, odszukaj produkty z logo Szlachetnej Paczki i przyciągaj dobro razem z nami!
Biedronka angażuje w pomoc nie tylko swoich klientów, ale także pracowników. Pracownicy Biedronki, jak wielu innych firm w Polsce, w ramach wolontariatu pracowniczego łączą się w grupy, wybierają Rodziny z internetowej bazy i przygotowują dla nich Szlachetne Paczki ze spersonalizowaną pomocą.
To nieocenione wsparcie, dzięki któremu pomoc Paczki będzie mogła docierać do jeszcze większej liczby osób w potrzebie.
Niesienie mądrej pomocy najbardziej potrzebującym nie byłoby możliwe bez współpracy z partnerami biznesowymi. Dlatego bardzo doceniamy, że po raz kolejny możemy liczyć na wsparcie Biedronki, która daje przykład odpowiedzialności społecznej, nawet w trudnych czasach. Dzięki zaangażowaniu firmy, klientów i pracowników wspólnie przyciągamy dobro, by Szlachetna Paczka mogła działać na jeszcze większą skalę. Dziękujemy!
Dominika Langer-Gniłka,
Dyrektorka ds. Współpracy i Rozwoju Stowarzyszenia Wiosna realizującego Szlachetną Paczkę
Biedronkę ze Szlachetną Paczką łączą wspólne wartości, które przyczyniły się do podjęcia decyzji o współpracy. W ubiegłych latach nasi klienci udowodnili, że chętnie pomagają potrzebującym kupując produkty ze specjalnej świątecznej linii Magnetic. W tym roku kontynuujemy tę tradycję, ale chcemy jeszcze mocniej zaangażować naszych pracowników w ramach wolontariatu pracowniczego. Tylko działając wspólnie możemy naprawdę zmieniać świat na dobre.
Arkadiusz Mierzwa,
Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej i Zrównoważonego Rozwoju, Jeronimo Martins Polska