Kupuj w Biedronce produkty ze świątecznej linii Magnetic
i wspieraj najbardziej potrzebujących ze Szlachetną Paczką
Biedronka po raz kolejny została partnerem głównym Szlachetnej Paczki. Dzięki akcji „Magnetic przyciąga dobro” również w tym roku okazję do pomagania będą mieli także sami klienci sklepów. Każdy, kto zdecyduje się na zakup słodyczy Magnetic z logo Szlachetnej Paczki, wspiera najbardziej potrzebujących.
1
Od 9 listopada swoje codzienne zakupy rób w sklepach Biedronka.
2
Na półkach szukaj słodyczy ze świątecznej linii Magnetic oznaczonych logo Szlachetnej Paczki i hasłem „KUPUJĄC WSPIERASZ”.
3
Część przychodu ze sprzedaży oznaczonych produktów Biedronka przekaże na wsparcie Szlachetnej Paczki. Przyciągaj dobro razem z nami.
Produkty Magnetic wspierające Szlachetną Paczkę
w najbliższym sklepie
Biedronka
w aplikacji online
dostarczającej produkty Biedronki
Biedronkę ze Szlachetną Paczką łączą wspólne wartości, które przyczyniły się do podjęcia decyzji o współpracy. Jednym z pięciu filarów strategii odpowiedzialności największej sieci handlowej w Polsce jest wspieranie lokalnych społeczności. Dlatego Biedronka po raz kolejny, wspólnie z klientami, wspiera Szlachetną Paczkę, otaczając opieką osoby w trudnej sytuacji życiowej.
Klienci Biedronki od 2020 roku chętnie i licznie zaangażowali się we wsparcie potrzebujących, kupując produkty biorące udział w akcji ze Szlachetną Paczką. W 2022 roku odbywa się już trzecia edycja akcji, w której Biedronka zachęca swoich klientów do pomagania, przeznaczając część przychodu ze sprzedaży oznaczonych produktów na rzecz Szlachetnej Paczki. Przyjdź do najbliższej Biedronki, odszukaj produkty z logo Szlachetnej Paczki i przyciągaj dobro razem z nami!
To wspólna inicjatywa Fundacji Biedronki i Szlachetnej Paczki. Celem projektu jest wspieranie merytorycznie tych, którzy swój czas i energię poświęcają na pomoc starszym: ich rodzin, wolontariuszy i społeczników.
W ramach projektu został m.in. stworzony specjalny poradnik, powstała strona internetowa z materiałami. Uczestnicy mają również dostęp do szkoleń online.
Niesienie mądrej pomocy najbardziej potrzebującym nie byłoby możliwe bez współpracy z partnerami biznesowymi. Dlatego bardzo doceniamy, że po raz kolejny możemy liczyć na wsparcie Biedronki, która daje przykład odpowiedzialności społecznej, nawet w trudnych czasach. Dzięki zaangażowaniu firmy i klientów wspólnie przyciągamy dobro, by Szlachetna Paczka mogła działać na jeszcze większą skalę. Dziękujemy!
Dominika Langer-Gniłka,
Wiceprezeska Stowarzyszenia Wiosna realizującego Szlachetną Paczkę
Biedronkę ze Szlachetną Paczką łączą wspólne wartości, które przyczyniły się do podjęcia decyzji o współpracy. W ubiegłym roku nasi klienci udowodnili, że chętnie angażują się w pomoc potrzebującym, dlatego w tegorocznym projekcie zwiększyliśmy koszyk produktów biorących udział w akcji. Cieszę się, że działając wspólnie, możemy czynić wiele dobrego oraz wspierać tak ważne i potrzebne inicjatywy.
Arkadiusz Mierzwa,
Dyrektor Komunikacji i CSR sieci Biedronka