Brand
powrót

Szlachetny raban

Często powtarzamy, że media współtworzą z nami Paczkę i Akademię. To one pomagają nam dotrzeć do Waszych serc i domów z zaproszeniem do zaangażowania. Ale jest ktoś jeszcze, kto sprawia, że możemy komunikować się z Polakami tak skutecznie.

– Nie trzeba się bać, że będzie głośno. Im więcej szlachetnego rabanu, im bardziej damy się usłyszeć, tym łatwiej będzie nam zapalić do pomocy innych – powiedział Nuncjusz Apostolski Celestino Migliore podczas zeszłorocznej Gali SZLACHETNEJ PACZKI.

„Szlachetny raban” – jak to określił Nuncjusz – jest dla nas niezwykle ważny. Bo tylko dzięki szerokiemu nagłośnieniu naszych projektów w mediach, jesteśmy w stanie rokrocznie rekrutować kilkanaście tysięcy wolontariuszy oraz angażować kilkadziesiąt tysięcy darczyńców dla rodzin i dzieci w potrzebie.

Aby publikacje w mediach działały skutecznie i zapraszały odbiorców do zaangażowania, muszą być przemyślane i dopasowane do danego kanału. Dzięki naszemu partnerowi – Instytutowi Monitorowania Mediów, możemy na bieżąco monitorować publikacje na temat naszych projektów oraz ich zasięg. IMM dostarcza nam eksperckich analiz i wiarygodnych, szczegółowych danych. To pozwala nam wyciągać wnioski i z sukcesem planować strategie komunikacji w przyszłości. – Śmiało można powiedzieć, że IMM zmienia razem z nami świat na lepsze. Jego rola jest nieoceniona – podsumowuje Agnieszka Czapla, Menadżer ds. Komunikacji Stowarzyszenia WIOSNA.

Od 1 sierpnia do 30 września docieraliśmy do naszych odbiorców głównie za pomocą radia. Jego udział w ogólnym zasięgu, w którym uwzględnialiśmy także prasę i telewizję wynosił prawie 50%. Dzięki IMM posiadamy dostęp do wielu innych danych, np. liczby publikacji z podziałem na regiony. Najwięcej publikacji na temat SZLACHETNEJ PACZKI ukazało się w tym okresie w województwie świętokrzyskim, najmniej w kujawsko-pomorskim i w warmińsko-mazurskim. Informacje te pozwalają nam lepiej planować strategię komunikacyjną.

Szczególnie ważny w ostatnim czasie był dla nas monitoring Studniówki SZLACHETNEJ PACZKI i AKADEMII PRZYSZŁOŚCI, która odbyła się 6 września. Dane IMM z początku września potwierdzają – to zdecydowanie był nasz czas!

IMM - dziękujemy, że jesteście z nami. Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego!