Współpraca ze Szlachetną Paczką

Razem zmieniamy świat na dobre. Robimy to również dzięki działaniom B2B z markami, którym zależy na zapewnieniu swoim klientom okazji do pomagania. Działamy tak, żeby nasze partnerstwa prowadziły do obustronnych korzyści, w tym do wzrostu zaangażowania klientów/followersów poprzez zbudowanie emocjonalnej więzi z marką.

Zapraszamy Cię do przeglądu rozwiązań, które proponujemy firmom chcącym zaangażować swoich klientów w pomaganie razem z marką zaangażowaną społecznie.

Twoje korzyści

  • Wzmocnij relacje z klientami i podnieś ich zaangażowanie emocjonalne wokół marki
  • Buduj wizerunek firmy zaangażowanej społecznie
  • Umożliwiaj marce identyfikację z jednym z najbardziej rozpoznawalnych programów w Polsce

Modele współpracy

Mikrodonacje

Model angażujący i zapraszający klientów do pomagania podczas codziennych zakupów – zarówno w przestrzeniach online dzięki operatorowi płatności Przelewy24, jak i w sklepach stacjonarnych za pomocą terminala płatniczego. Dzięki tej formie współpracy Twoi klienci będą mogli dodać do paragonu mikrodatek, który zostanie przekazany na działania Szlachetnej Paczki.

Skarbonka online

E-skarbonka to narzędzie umożliwiające dokonanie wpłaty na rzecz Szlachetnej Paczki. Nowoczesne rozwiązanie dla firm, które chcą zaangażować swoją społeczność i wspólnie zorganizować zbiórkę środków w szczytnym celu.

Charytatywne cegiełki

Udostępnij możliwość wspierania Szlachetnej Paczki na ścieżce zakupowej poprzez dodanie do oferty sklepu tzw. cegiełki. Zysk z ich sprzedaży trafi na rzecz Szlachetnej Paczki, by program mógł się rozwijać i docierać do najbardziej potrzebujących z całej Polski.

Eventy z celem społecznym

Dodaj nowy, ważny społecznie element do eventów, które już organizujesz lub zaplanuj zupełnie nowe wydarzenie, dzięki któremu umożliwisz swoim klientom mądre pomaganie. W zależności od możliwości oraz specyfiki wydarzenia możesz przekazać na rzecz Szlachetnej Paczki część zysku ze sprzedaży biletów czy wynajmu przestrzeni, stworzyć uczestnikom okazję do donacji przy zakupie biletów lub w trakcie eventu, a także zorganizować aukcję, loterię lub kiermasz charytatywny na wydarzeniach wewnętrznych lub skorzystać z mechanizmu mikrodonacji czy e-skarbonki.

Przykłady współpracy

Allegro: Szlachetny Koszyk, kupuj z sercem

W ramach wspólnej akcji Allegro i Szlachetnej Paczki każdy kupujący na platformie, na etapie finalizacji zakupów, może dodać do swojego koszyka Szlachetną Cegiełkę o wartości 10,20, 100 lub 200 zł. Dzięki mechanizmowi, który zapewnia Allegro Charytatywni, wszystkie zbierane środki trafią bezpośrednio na konto realizującego Szlachetną Paczkę Stowarzyszenia WIOSNA. Dzięki akcji Szlachetny Koszyk każdy może się włączyć w paczkowe pomaganie w prosty i szybki sposób.

Mastercard: Działaj z sercem, wspieraj z głową

Mastercard pokazuje, jak łatwo i bezpiecznie wspierać organizacje dobroczynne w ramach narzędzia Bezcenne Chwile Pomagam, będącego częścią programu Bezcenne Chwile. Każdy kto dołączył do programu i aktywizował mechanizm, mógł ustawić cykliczne mikro wpłaty m.in. na rzecz Szlachetnej Paczki, która była doliczana do każdej płatności kartą Mastercard.

Rossmann: Pomaganie jest słodkie

Pomaganie z Rossmannem jest słodkie. Tak samo jak satysfakcja z robienia czegoś dobrego dla innych ludzi. Klienci drogerii Rossmann mogli włączyć się w pomaganie poprzez zakup specjalnie oznaczonych lizaków z hasłem „Pomaganie jest słodkie”. Dochód z ich sprzedaży w całości wsparł Szlachetną Paczkę.

Mikrodonacje Donateo

Razem z platformą Donateo i operatorem płatności Przelewy24, angażujemy i zapraszamy do pomagania klientów. Model mikrodatków zachęca do wsparcia poprzez codzienne zakupy podczas płatności online za zakupy internetowe Dzięki temu rozwiązaniu, klienci mają możliwość dodania drobnej kwoty do swojej płatności, która zostanie przekazana na rzecz Szlachetnej Paczki.

Kontakt

Masz pytania?
Szukasz pomysłu na współpracę?
Masz projekt, dla którego szukasz partnera?

Porozmawiajmy albo napisz do nas.

Patrycja Habdas

Zespół ds. Współpracy i Rozwoju
(+48) 783 430 256
(w godz. 9:00 – 15:00)

[email protected]

ZAANGAŻOWANIE KLIENTÓW

Stwórzmy klientom okazje do zbudowania emocjonalnej więzi z Twoją marką


Cel: wzrost zaangażowania klientów/followersów