Współpraca ze Szlachetną Paczką

Razem zmieniamy świat na dobre. Robimy to również dzięki działaniom B2B z markami, którym zależy na zapewnieniu swoim pracownikom wyjątkowych doświadczeń i poczucia spełnienia. Działamy tak, żeby nasze partnerstwa prowadziły do obustronnych korzyści, w tym do wzrostu zaangażowania i lokalności wśród pracowników firm.

Zapraszamy Cię do przeglądu rozwiązań, które proponujemy firmom chcącym zaangażować swoich pracowników do wsparcia działań jednego z największych i najskuteczniejszych programów społecznych, jakim jest Szlachetna Paczka.

Twoje korzyści

  • Podnieś zaangażowanie emocjonalne i motywacje swoich pracowników – wspólne pomaganie daje radość, buduje poczucie sprawczości i wpływu
  • Wzmocnij cele employer brandingowe i program rozwojowy w Twojej firmie
  • Zyskaj dane i raporty niezbędne do raportowania działań ESG

Jak działamy z partnerami

Wspólnie wypracowujemy pomysły na inicjatywy, które mają motywować zespoły pracownicze do zaangażowania w pomaganie ze Szlachetną Paczką. Dzielimy się doświadczeniem, wspólnie kreujemy adaptacje naszych rozwiązań, aby skutecznie wspierały cele Twojej firmy.

Modele współpracy

Wolontariat pracowniczy

Skorzystaj z gotowego i łatwego we wdrożeniu programu wolontariatu pracowniczego. Ta forma zaangażowania to połączenie finansowego wsparcia firmy na rzecz działań Szlachetnej Paczki ze wspólną organizacją pomocy dla wybranych Rodzin w potrzebie. Na każdym etapie wdrożenia programu zyskasz wsparcie i materiały od ekspertów Paczki, a Twoi pracownicy – okazję do integracji, satysfakcję i dumę z zaangażowania w mądrą pomoc.

Matching fund

Wspieraj i doceniaj to, w co angażują się Twoi pracownicy. Firma, która zdecyduje się na matching fund, pomnaża środki, które pracownicy przeznaczają na wsparcie Szlachetnej Paczki lub przekazują środki za godziny przepracowane przez nich w ramach wolontariatu. Formuła pomnażania środków mobilizuje zespół i przyczynia się do trwałego postępu społecznego.

Stowarzyszenie WIOSNA może pochwalić się Certyfikatem Wiarygodnej Organizacji przyznawanym przez Charities Aid Foundation America (CAF America). Jesteśmy również obecni na platformach takich jak YourCause, czy Benevity.

Skarbonka online

Dodaj na swojej stronie i innych kanałach online spersonalizowany baner i link kierujący do strony donacji przygotowanej przez Szlachetną Paczkę. W ten sposób umożliwisz pracownikom wspólne zbieranie środków na rzecz programu społecznego, by mógł się rozwijać i docierać do nowych rodzin w potrzebie, którym nie pomaga nikt inny. Po analizie potrzeb Twojej Firmy oferujemy odpowiednie materiały komunikacyjne i pomoc w uruchomieniu e-skarbonki.

Eventy z celem społecznym

Zorganizuj wydarzenie firmowe, podczas którego wspólnie z pracownikami zbierzecie środki na rzecz jednego z największych i najskuteczniejszych programów społecznych, jakim jest Szlachetna Paczka. Kiermasz, piknik rodzinny, loterie, a może licytacje – możliwości jest wiele, wszystko zależy od wspólnej kreatywności!

Przykłady współpracy

Bank BNP Paribas: razem robimy wiele dobrego

Bank BNP Paribas wspiera Szlachetną Paczkę od 2018 roku jako Partner Strategiczny. Poza wsparciem finansowym Paczki, bank aktywnie angażuje swoich pracowników w pomaganie, realizując największy program wolontariatu pracowniczego oraz przygotowując paczki dla ponad 100 rodzin rocznie.

Edenred: Szlachetna Karta Podarunkowa

Firma Edenred wydaje limitowaną edycję Szlachetnych Kart Podarunkowych, które są nie tylko trafionym prezentem dla pracowników na święta, ale też realnym wsparciem najbardziej potrzebujących Rodzin ze Szlachetnej Paczki. Każdy pracodawca, który zdecyduje się na zakup kart, otrzymuje „Certyfikat Szlachetnej Firmy” potwierdzający świadome działania firmy w obszarze CSR i Emloyer Brandingu.

Kontakt

Masz pytania?
Szukasz pomysłu na współpracę?
Masz projekt, dla którego szukasz partnera?

Porozmawiajmy albo napisz do nas.

Patrycja Habdas

Zespół ds. Współpracy i Rozwoju
(+48) 783 430 256
(w godz. 9:00 – 15:00)

[email protected]

Kreujmy okazje do wspólnego pomagania,
które wywoła dumę i przywiązanie wśród Twoich pracowników

cel: wzrost zaangażowania i lojalności pracowników